Dirtbags
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Dirtbags

Dirtbags guild forum
 
HomeHome  PortalPortal  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Dalek - Rogue

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Dalek




Number of posts : 1
Registration date : 2008-03-24

Dalek - Rogue Empty
PostSubject: Dalek - Rogue   Dalek - Rogue Icon_minitimeMon Mar 24, 2008 3:58 pm

WoW

Character name: Dalek
Race og class: Blood elf, Rogue
Specc: Combat 19/42/0
PvE eller PvP?: PvE
Level: 70
Tidligere guilds: couldnt care less og your worst nightmare og andre jeg ikke kan huske
Hvorfor leave?: nogle guilds var bare til hygge, og da jeg begyndte at lede efter et til kara kom de aldrig afsted, eller faldt fra hinanden
Erfaring: ZG. Karazhan en gang med pug
Keys (kara, heroric osv): har til kara og alle heroics
Har du mic? kan du snakke og forstå dansk?: skal lige have sat min mic til.. og ja jeg kan dansk.

Personligt

Alder: 16
Hvor meget tid bruger du i wow?: ret meget syntes jeg selv nok 1-4 timer i hverdage, og næsten konstant i weekends
Hvorfor vil du join denne guild?: jeg har ledt efter et kara guild i noget tid og et kara guild som også er dansk kunne ikke være bedre

Kan du raide tirsdag, onsdag og torsdag fra kl 20 - 24?: ja, men er først hjemme kl 21 tirsdag og torsdag pga. sport. kan variere med lektier osv.

Læg et armory link af din character her: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&n=Dalek
Back to top Go down
Bimmer
Admin



Number of posts : 51
Age : 36
Geografisk sted : Danmark
Main Character : Shaman
PvE/PvP? : PvE
Registration date : 2008-02-19

Dalek - Rogue Empty
PostSubject: Re: Dalek - Rogue   Dalek - Rogue Icon_minitimeMon Mar 24, 2008 7:52 pm

Beklager men vi har i øjeblikket 3 rogues på trial, og har 1 der er færdig med kara i forvejen så bliver nødt til at sige nej. Men vi vender self tilbage til dig hvis der skulle blive et spot ledigt i fremtiden Wink

Held og lykke
Back to top Go down
https://dirtbags.danskforum.net
 
Dalek - Rogue
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Indalaa 70 Rogue
» Rogue is applying to you :>
» Silona - Rogue
» Hayabuza-rogue
» Schane - 70 Rogue

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dirtbags :: Public :: Applications-
Jump to: