Dirtbags
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Dirtbags

Dirtbags guild forum
 
HomeHome  PortalPortal  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Ansøgning

Go down 
5 posters
AuthorMessage
Jaberino
Guest




Ansøgning Empty
PostSubject: Re: Ansøgning   Ansøgning Icon_minitimeMon Sep 15, 2008 11:56 pm

Rettelse med tegnsætning og andet :

***********************************

Ansøgning til Demper Danica:

Hej alle sammen i Semper Danica. Jeg søger hermed ind i Jeres guild som raider med min *char-name*.


Personlig info : Jeg hedder *navn* er * år gammel og bor i *.

Lidt info om min char:

Navn: *

*Race*, *Class*

Professions:

armory link:

Spec:

Til andre spec må i egentlig spørge eller skrive ingame.

Min progres :

kara: ?
Zul'aman: ?
gruul's: ?
magtheridon: ?
SSC: ?
tempest keep: ?
Hyjal: ?
Black temple: ?
Sundwell plateau: ?

Af hensyn til hvor meget jeg kan raide, så ligger det alt mellem * gange om ugen.

Jeg har læst jeres værdier, og går fuldt ud ind for disse værdier.

Det skal siges at jeg sammen med denne ansøgning, også ansøger sammen med mine gode gamle wow venner.
Vi har sammen spillet og haft det sjovt længe på balnazzar som vi valgte at flytte fra.
Hvis i har nogle spørgsmål er i velkommen til at skrive ingame eller i denne thread.
Back to top Go down
Dexra
Tard



Number of posts : 47
Registration date : 2008-02-23

Ansøgning Empty
PostSubject: Re: Ansøgning   Ansøgning Icon_minitimeTue Sep 16, 2008 12:31 am

Hunter søger til Semper Danica:

Hejsa SDer. Jeg søger ind i jeres guild som raider/”pvp freak” med en tauren hunter ved navn Dexra.

Mit navn er Mads er 19år og har bopæl i Kolding.

Min char:

Navn: Dexra

Tauren Hunter

Professions:

Leatherworing 375, Skinning 375, Med en del epic recipies, men dem kan i nok ikke bruge alligevel.
Armory link:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Dexra
Specc:
http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Ravencrest&n=Dexra
Be.Imba.hu link
http://be.imba.hu/?zone=EU&realm=Ravencrest&character=Dexra

Jeg er, som i nok kan se BM specced, hvilket jeg klart synes er det bedste pve specc. Jeg vil helt beholde dette specc, men er villig til at respecc.
Lidt hurtig info om min hunter.
Haste 45
Ranged ATP 1560
Hit Rating 142
Crit 32,87%

Jeg har spillet en del pve, før TBC spillede jeg shaman og var i alle endgame instance helt op til 4. eller 5. boss i Naxx. Men solgte min account da jeg troede jeg stoppede.
Det uheldige skete så at jeg startede igen efter TBC kom og startede min hunter som jeg nu ansøger med.

I TBC lyder min pve progress således
kara: clered
Zul'aman: clered
gruul's: clered
magtheridon: 0/1
SSC: 3/4
tempest keep: 3/4
Hyjal: 4/5
Black temple: 4/9
Sundwell plateau: 0/6
Og self alle HC instance

Af hensyn til hvor meget jeg kan raide, så ligger det alt mellem 2-4 gange om ugen, da jeg arbejder en del, og har tit forskellige arbejdstider.

Jeg har læst jeres værdier og regler, og synes det lyder rigtig godt.

Det skal siges at jeg sammen med denne ansøgning, også ansøger sammen med mine gode gamle wow venner
Vi har sammen spillet og haft det sjovt længe på balnazzar som vi valgte at flytte fra.
Hvis i har nogle spørgsmål er i velkommen til at skrive ingame eller i denne thread.
Back to top Go down
Tartutic

Tartutic


Number of posts : 3
Registration date : 2008-03-20

Ansøgning Empty
PostSubject: Ansøgning   Ansøgning Icon_minitimeTue Sep 16, 2008 12:50 am

Ansøgning til semper danica:

Hej alle sammen i semper danica. Søger hermed ind i jeres guild som raider med min druid.


Hedder mads og er 27 år og bor i det indre sindsyge kbh. V.

Lidt info om min char:

navn: Tartutic

Tauren Druid

professions:

JC 375 , Mining 375

armory link:

spec:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Tartutic

talent:

http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Ravencrest&n=Tartutic


Er tankspecced, og beholder selvfølgelig det spec som guilden nu engang har brug for. Har en masse gear til heal og boomkin, så er godt forberedt.
Jeg har minimalt af pvp gear men satser på at forsøge lidt hist og pist så det ikke kun bliver pve helvede.

Til andre spec må i egentlig spørge eller skrive ingame, så skal jeg selvfølgelig vise det.

Alle spørgsmål til mit gear er selvfølgelig også velkommen.

Jeg har snakket lidt med en fra jeres guild "Frille" og indtrykket af jeres guild har været positivt.

test evt siden: http://be.imba.hu/ og slå navnet op Smile

kara: cleared
Zul'aman: cleared
gruul's: cleared
magtheridon: 0
SSC: 0
tempest keep: 0
Hyjal: 0
Black temple: 0
Sundwell plateau: 0


Af hensyn til hvor meget jeg kan raide, så ligger det alt mellem 2-4 gange om ugen, da jeg er godt beskæftiget.

Det skal siges at jeg sammen med denne ansøgning, også ansøger sammen med mine gode gamle wow venner Smile
Vi har sammen spillet og haft det sjovt længe på balnazzar som vi valgte at flytte fra.
Hvis i har nogle spørgsmål er i velkommen til at skrive ingame eller i denne thread
Back to top Go down
Bamm
Circle Tard



Number of posts : 13
Age : 35
Geografisk sted : Århus
Main Character : BammBamm
PvE/PvP? : PvE
Registration date : 2008-02-20

Ansøgning Empty
PostSubject: BammBamm   Ansøgning Icon_minitimeTue Sep 16, 2008 1:09 am

Ansøgning til Semper Danica:

Hej alle sammen i Semper Danica. Jeg søger hermed ind i Jeres guild som raider med BammBamm.


Personlig info: Jeg hedder Bo er 20 år gammel og bor tæt ved Århus.

Lidt info om min char:

Navn: BammBamm

Tauren Warrior

Professions: jeg er miner og BS.. Begge 375..

armory link:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Bammbamm

Spec:
http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Ravencrest&n=Bammbamm

Jeg Kører for tiden PvP men er villig til at respec til prot hvis det er noget der kan bruges, eller for den sags skyld til Fury. Hvis der er noget ved de andre spec i vil vide må i endelig spørge eller skrive ingame.

Min progres som prot warr:

kara: Cleared
Zul'aman: Cleared
gruul's: Cleared
magtheridon: never been
SSC: never been
tempest keep: never been
Hyjal: never been
Black temple: never been
Sundwell plateau: never been

Af hensyn til hvor meget jeg kan raide, så er det muligt for mig at spille med omkring 3-4 gange om ugen. Det skifter lidt hvornår jeg kan da mine arbejdstider skifter, og dagene heller ikke altid er de samme.½

Jeg har læst jeres værdier, og går fuldt ud ind for disse værdier.

Det skal siges at jeg sammen med denne ansøgning, også ansøger sammen med mine gode gamle wow venner.
Vi har sammen spillet og haft det sjovt længe på balnazzar som vi valgte at flytte fra.
Hvis i har nogle spørgsmål er i velkommen til at skrive ingame eller i denne thread.
Back to top Go down
Zekockne
Guest




Ansøgning Empty
PostSubject: Re: Ansøgning   Ansøgning Icon_minitimeTue Sep 16, 2008 4:04 pm

Ansøgning til Semper Danica:

Hej Semper Danica. Jeg søger hermed ind i Jeres guild som raider med min Char Zekockness.

Personlig info : Mit navn er Jannik Bjørnsten, er 32 år gammel og bor på Vesterbro i København.

Lidt info om min char:

Navn: Zekockness, Tauren Druid.

Professions: Alc + Herb

Armory link :

Spec : Resto, 1851+ heal, 211 mp5/combat

Min progres : Samlet med mine 4 lvl 70´ere har jeg erfaring fra Kara til Shade of Akama i BT, hvor Zekockness er den jeg er kommet længst med.

Tid : Jeg søger som Raider, men ikke som core-raider. Jeg vil raide ca 1 gang om ugen + det løse (Badge-runs, ZA osv). Kan også tage heroes for at hjælpe andre etc. Jeg er på hver dag, flere timer om dagen. Mit arbejde gør at jeg nogle dage ikke er så aktiv, men jeg er online hver dag.

Jeg har læst jeres værdi-sæt, og går fuldt ud ind for disse værdier.

Som de andre også har skrevet, så søger vi som en samlet gruppe da vi spiller meget sammen. Vi er flyttet fra Balnazzar for at spille med flere danskere, der både kan håndterer progres og humør. Hver ting til hver sin tid dog Smile

Hvis i har nogle spørgsmål er i velkommen til at skrive ingame eller i denne thread.

-Zekockness
Back to top Go down
Haya
Tard
Haya


Number of posts : 20
Age : 42
Geografisk sted : København
Main Character : Hayabuza
Registration date : 2008-03-14

Ansøgning Empty
PostSubject: Tyde   Ansøgning Icon_minitimeTue Sep 16, 2008 6:19 pm

Ansøgning til Semper Danica:

Hej alle sammen i Semper Danica. Jeg søger hermed ind i Jeres guild som raider med min Ret pally ved navn Tyde.


Personlig info : Jeg hedder Mikkel er 26 år gammel og bor på Frederiksberg. Er efter eget udsagn en flink og hyggelig person, som er nem at omgås. Jeg arbejder til daglig i det offentlige, på 3-holds skift og fritiden bliver brugt på træning og så computeren.

Lidt info om min char:

Navn: Tyde

Blood Elf Paladin

Professions:Enchanting 375, mining 330+, overvejer at skifte mining ud med noget andet.

armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&n=Tyde

Af uransagelige årsager kan jeg ikke se mit rigtige gear i armory, så her har i et andet link.

Be.imba link: http://be.imba.hu/?zone=EU&realm=Ravencrest&character=Tyde

Spec: Pt. ER jeg ret specced til PvE. Er selvfølgelig klar på at respecce til andet såfremt det ville være påkævet.

Som i nok kan se, er jeg helt i PvP gear. Det skal dog nævnes at jeg har tanking gear til Kara, da det er det eneste raid instance jeg har kørt m min paladin.

Min progres : Min gamle main, en undead rogue, er der jeg har min PvE progress fra. Jeg har valgt at skifte til min pally, da jeg har flere muligheder i den end i min rogue.

kara: Clear
Zul'aman: clear
gruul's: clear
magtheridon: %
SSC: %
tempest keep: %
Hyjal: %
Black temple: %
Sundwell plateau: %

Af hensyn til hvor meget jeg kan raide, så ligger det alt mellem 2-4 gange om ugen. Jeg arbejder som sagt skiftehold, men det har indtil nu ikke været et problem for mig at finde tid til raids hver uge.

Jeg har læst jeres værdier, og går fuldt ud ind for disse værdier.

Det skal siges at jeg sammen med denne ansøgning, også ansøger sammen med mine gode gamle wow venner.
Vi har sammen spillet og haft det sjovt længe på balnazzar som vi valgte at flytte fra.
Hvis i har nogle spørgsmål er i velkommen til at skrive ingame eller i denne thread.


Last edited by Haya on Tue Sep 16, 2008 8:39 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Fantafrede




Number of posts : 5
Age : 36
Geografisk sted : Kolding
Main Character : Damer ;P
PvE/PvP? : PvE
Registration date : 2008-02-25

Ansøgning Empty
PostSubject: Re: Ansøgning   Ansøgning Icon_minitimeTue Sep 16, 2008 7:09 pm

Ansøgning til Semper Danica:

Hej alle sammen. Jeg søger hermed ind i Jeres guild som raider med min Holy Priest: ShadowNeed


Personlig info : Jeg hedder Frederik er 21 år gammel og bor i Kolding (Ågård 10km udenfor). Jeg er flink og venlig person, vil jeg da sige hehe.
Jeg er igang med at blive Elektriker,(2års) så i siger bare til hvis der er noget der skal laves ;P

Lidt info om min chart

Navn: ShadowNeed

Blood Elf Priest

Professions:Enchanting 300, Tailoring 375.


Spec: Pt. Er jeg Holy specced til PvE. Men er selvfølgelig klar på at respecce til andet såfremt det ville være påkævet=)


kara: Clear
Zul'aman: clear
gruul's: clear
magtheridon: 0
SSC: 0
tempest keep: 0
Hyjal: 0
Black temple: 0
Sundwell plateau: 0

Af hensyn til hvor meget jeg kan raide, så ligger det alt mellem 1-5 gange om ugen. Altså man har jo et Liv ved siden af wow, selv om det er svært nogen gange Razz

Jeg har læst jeres værdier, og går fuldt ud ind for disse værdier.

Det skal siges at jeg sammen med denne ansøgning, også ansøger sammen med mine gode gamle wow venner.
Vi har sammen spillet og haft det sjovt længe på balnazzar som vi valgte at flytte fra.
Hvis i har nogle spørgsmål er i velkommen til at skrive ingame eller i denne thread.....
Back to top Go down
Créd
Guest




Ansøgning Empty
PostSubject: Ansøgning til Semper Danica eller rettere Demper Danica   Ansøgning Icon_minitimeTue Sep 16, 2008 8:39 pm

Ansøgning til semper danica:

Hej alle sammen i semper danica. Søger hermed ind i jeres guild som raider med min shaman.


Hedder Steffen jeg er 28år.
Lidt info om min char:

navn: Créd
tauren shaman

professions:

herb 385, alc 375

armory link:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Cr%C3%A9d


Er på nuværende tidspunkt ench.


Til andre spec må i egentlig spørge eller skrive ingame, så skal jeg selvfølgelig vise det.


Alle spørgsmål til mit gear er selvfølgelig også velkommen.


kara: cleared
Zul'aman: cleared
gruul's: cleared
magtheridon: 0
SSC: 0
tempest keep: 0
Hyjal: 0
Black temple: 0
Sundwell plateau: 0


Af hensyn til hvor meget jeg kan raide, så ligger det på 1-2 gange om ugen, da jeg har skiftehold.


Det skal siges at jeg sammen med denne ansøgning, også ansøger sammen med mine gode gamle wow venner
Vi har sammen spillet og haft det sjovt længe på balnazzar som vi valgte at flytte fra.
Hvis i har nogle spørgsmål er i velkommen til at skrive ingame eller i denne thread.
Back to top Go down
Sponsored content





Ansøgning Empty
PostSubject: Re: Ansøgning   Ansøgning Icon_minitime

Back to top Go down
 
Ansøgning
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dirtbags :: Public :: General Discussion-
Jump to: