Dirtbags
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Dirtbags

Dirtbags guild forum
 
HomeHome  PortalPortal  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Ðxi - 70 Undead Mage

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Ðixi




Number of posts : 4
Registration date : 2008-03-16

Ðxi - 70 Undead Mage Empty
PostSubject: Ðxi - 70 Undead Mage   Ðxi - 70 Undead Mage Icon_minitimeSun Mar 16, 2008 9:40 pm

Halløjsa allesammen :-)

Mit navn in game er Ðixi, men IRL er det Mads Smile

Jeg er en Undead Mage
og jeg er fuldt ud Frost :0)

Jeg er stor fan af PvE og Raiding men dog kan jeg da også Pvp i ny og næ

Jeg er Selfølgelig lvl 70 (med en tidligere main 70 Shaman, Fuldt Karazhan Geared på
Bloodhoof PvE Server - og en 65 warrior :-) )

Jeg har været med I Danish Vikings, som faktisk er grundlagt af mig, vi opnåed faktisk 250 members alle dansk
men dog blev der ingen Raids startet, da ingen rigtig lød friske på det, og derfor leaved jeg Smile ).
(Hvis i vil vide navnene på de Raid Guilds jeg var i på Shamanen, så skriv in game så skal jeg fortælle )

Jeg har været igennem en del raids og været Raid leader mange steder også, bla. Zul Gurub, Onyxia, og også Karazhan
)

Har Heroic keys næsten overalt bortset fra Sha'tar

Karazhan mangler jeg stadig fragment (Pinligt nok), jeg har været i fuld gang med at Tailor mig vejen op, og også
Frozenweave armor, da det er en kæmpe fordel for en frost mage at rende med Smile )

Og ja, jeg har Mic, ventrilo og teamspeak. Smile


Jeg er 16 år og går i 10. Klasse, derved har jeg massere fritid Smile, jeg spiller dagligt, lad os bare sige mange time
og ja, jeg kan raid de fleste af dagene Smile.


Jeg vil gerne Join jer, da jeg har mødt en del af jeres Guild members, og faktisk også på lvled med nogen af jer
på vej til 70, i virker modne og også nogen som tager det lidt seriøst Smile - Udover det har jeg også et stort ønske
om at komme igang med at raid på denne mage Very Happy.




Regards - Ðixi
Back to top Go down
Dexra
Tard



Number of posts : 47
Registration date : 2008-02-23

Ðxi - 70 Undead Mage Empty
PostSubject: Re: Ðxi - 70 Undead Mage   Ðxi - 70 Undead Mage Icon_minitimeSun Mar 16, 2008 11:13 pm

Meget fin ansøgning.

Kan dog finde et lille problem ved at invite dig til guilden. ------ Hvordan pokker laver man sådan et "Ð" ? lol! andet end ctrl c - crtl v
Men se lige og få klaret den kara key...... Embarassed

Men sign her fra.

Btw. Armory link - http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&n=%C3%90ixi
Back to top Go down
Ðixi




Number of posts : 4
Registration date : 2008-03-16

Ðxi - 70 Undead Mage Empty
PostSubject: Re: Ðxi - 70 Undead Mage   Ðxi - 70 Undead Mage Icon_minitimeSun Mar 16, 2008 11:19 pm

Dexra wrote:
Meget fin ansøgning.

Kan dog finde et lille problem ved at invite dig til guilden. ------ Hvordan pokker laver man sådan et "Ð" ? lol! andet end ctrl c - crtl v
Men se lige og få klaret den kara key...... Embarassed

Men sign her fra.

Btw. Armory link - http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&n=%C3%90ixi

Ja præcis er i fuldt gang, er sku lidt pinligt, bare ikke lige taget mig sammen, og btw, jeg er Shadowweave Tailor Smile

- Jeg mangler Arcatraz, også bare et hurtigt BM run så har jeg den ^^, jeg er igang med at finde group lige nu til arcatraz, såårh imorgen burde jeg have key Smile.

Og! - For at lave mit lille funky Ð - Skal du holde ALT nede og derefter "465" på num lock, jeg gentager, På num lock Very Happy
Back to top Go down
Dexra
Tard



Number of posts : 47
Registration date : 2008-02-23

Ðxi - 70 Undead Mage Empty
PostSubject: Re: Ðxi - 70 Undead Mage   Ðxi - 70 Undead Mage Icon_minitimeSun Mar 16, 2008 11:32 pm

Ðixi wrote:
Dexra wrote:
Meget fin ansøgning.

Kan dog finde et lille problem ved at invite dig til guilden. ------ Hvordan pokker laver man sådan et "Ð" ? lol! andet end ctrl c - crtl v
Men se lige og få klaret den kara key...... Embarassed

Men sign her fra.

Btw. Armory link - http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&n=%C3%90ixi

Ja præcis er i fuldt gang, er sku lidt pinligt, bare ikke lige taget mig sammen, og btw, jeg er Shadowweave Tailor Smile

- Jeg mangler Arcatraz, også bare et hurtigt BM run så har jeg den ^^, jeg er igang med at finde group lige nu til arcatraz, såårh imorgen burde jeg have key Smile.

Og! - For at lave mit lille funky Ð - Skal du holde ALT nede og derefter "465" på num lock, jeg gentager, På num lock Very Happy

Ahh okay... Lame taster alligevel.. men Ðet virker sku.! Fedt nok..
Back to top Go down
Sponsored content





Ðxi - 70 Undead Mage Empty
PostSubject: Re: Ðxi - 70 Undead Mage   Ðxi - 70 Undead Mage Icon_minitime

Back to top Go down
 
Ðxi - 70 Undead Mage
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Clipton tauren tank / Randomizer undead Healer
» Physick - Mage
» Swai 70 mage
» Korvath - PvE (2/48/11) mage applying
» Application: Frost mage- Kroelben

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dirtbags :: Public :: Applications-
Jump to: